diumenge, 10 de febrer de 2013

Alternativa Jove i EUiA de Manresa presenten la campanya Temps de Lluita



Alternativa Jove i EUiA de Manresa presenten la campanya Temps de Lluita, que duran les properes setmanes es centrarà en difondre la problemàtica dels desnonaments i el difícil accés a un habitatge digne. AJ i EUiA reclamen la dació en pagament amb caràcter retroactiu i la instauració del lloguer social. La campanya, que més endavant afrontarà altres temes com l’ordenança del civisme o retallades en educació, es desenvoluparà a través de cartelleria, xarxes socials, accions reivindicatives i propostes institucionals.

Alternativa Jove-Joves d’EUiA i Esquerra Unida i Alternativa de Manresa presenten Temps de Lluita. La campanya englobarà diferents temes però el primer objectiu és l’habitatge digne, posa en primer terme la necessitat de posar fi als desnonaments, de l’aplicació la dació en pagament amb caràcter retroactiu i la creació de la figura del lloguer social per a les famílies que es troben en situacions problemàtiques pel que fa a l’habitatge. Per AJ, “l’existència de gairebé 8.000 pisos buits a Manresa és una mostra de com no han de funcionar les coses”.

Per als joves d’EUiA  Temps de Lluita “vol ser més que un lema, és una actitud davant la situació actual de crisi del sistema capitalista que ataca contínuament els drets de les classes populars” i afirmen “vol impulsar la participació en les diferents mobilitzacions socials que es desenvolupen al Bages i a nivell català, organitzant al jovent i poder confluir amb aquelles persones i organitzacions que volen canviar el sistema”. Per a Ricard Sánchez, coordinador d’EUiA, “és una bona manera de proposar solucions, mobilitzar-se i desemmascarar el sistema polític, econòmic i financer que ens ha portat a la situació d’extrema gravetat”.

La campanya es presenta amb material gràfic propi i vol ser present a les xarxes socials. Alternativa Jove-Joves d’EUiA i Esquerra Unida volen destacar la informació que hi ha al web de l’organització comarcal, la inclusió de codis QR als cartells i l’ús del hashtag #tempsdelluita al Twitter (@EUiABages). També utilitzaran pancartes, accions reivindicatives i propostes institucionals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada